ທິດທາງນໍາພາຮອດທ້າຍສະໄໝ VIII

ທິດທາງນໍາພາຮອດທ້າຍສະໄໝ VIII

 ທິດທາງນໍາພາຮອດທ້າຍສະໄໝທີ VIII ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ
 
        ແຕ່ນີ້ຮອດທ້າຍສະໄໝທີ VIII, ສະພາບການພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນຍັງຈະສືບຕໍ່ຜັນແປໄປຢ່າງສະຫຼັບສັບຊ້ອນ ແລະ ຄາດຄະເນໄດ້ຍາກ, ບວກກັບສະພາບເສດຖະກິດພາຍໃນປະເທດ ກໍ່ຄືພາຍໃນແຂວງ ຈະສົ່ງຜົນກະທົບບໍ່ນ້ອຍ ຕໍ່ການກຳນົດທິດທາງ ແລະ ແຜນການນຳພາ-ຊີ້ນຳໃນຕໍ່ໜ້າ; ແຕ່ເພື່ອສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ VIII ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ ແລະ ມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກໃຫ້ສຳເລັດຕາມຄາດໝາຍທີ່ວາງໄວ້, ທັງກະກຽມການດຳເນີນກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ IX ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ, ຕ້ອງສຸມໃສ່ນຳພາຈັດຕັ້ງປະຕິບັດທິດທາງລວມ ແລະ ວຽກງານຈຸດສຸມຮອດທ້າຍສະໄໝ ດັ່ງນີ້:
  1. ທິດທາງລວມ.
  1. ສືບຕໍ່ຍຶດໝັ້ນແນວທາງປ່ຽນແປງໃໝ່ທີ່ມີຫຼັກການຂອງພັກ, ບູລະນະລະບອບປະຊາທິປະໄຕປະຊາຊົນ,ຮັກສາບົດບາດ ແລະ ຍົກສູງຄວາມສາມາດນໍາພາ ຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ, ເສີມຂະຫຍາຍຜົນສຳເລັດແຫ່ງການນຳພາ-ຊີ້ນຳ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການນໍາພາແກ້ໄຂຈຸດອ່ອນ-ຂໍ້ຄົງຄ້າງ ໃນທຸກຂົງເຂດວຽກງານ, ຕິດພັນກັບການຜັນຂະຫຍາຍຜົນສໍາເລັດຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວາລະຂອງແຂວງຕາມເນື້ອໃນວາລະແຫ່ງຊາດ ໃຫ້ມີການຫັນປ່ຽນຢ່າງແຂງແຮງ  ເລິກເຊິ່ງ, ຮອບດ້ານ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນສູງກວ່າເກົ່າ.
  2. ສືບຕໍ່ເພີ່ມທະວີ ແລະ ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ, ມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຄັ້ງທີ VIII ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ, ມະຕິກອງປະຊຸມຄົບຄະນະແຕ່ລະຄັ້ງ ແລະ ບັນດາຄາດໝາຍຈຸດສຸມ ເພື່ອເປັນເຄື່ອງມືໃຫ້ແກ່ການຊີ້ນຳ-ນໍາພາທີ່ແທດເໝາະກັບຕົວຈິງໃນແຕ່ລະໄລຍະ ໃຫ້ມີຜົນສໍາເລັດສູງ.
  3. ສືບຕໍ່ນຳພາຄຸ້ມຄອງການບໍລິຫານລັດດ້ວຍກົດໝາຍ, ຮັບປະກັນສະຖຽນນະພາບທາງດ້ານການເມືອງ ແລະ ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍທາງສັງຄົມຢ່າງໜັກແໜ້ນ, ເພື່ອສ້າງສະພາບແວດລ້ອມ, ເງື່ອນໄຂສະດວກ ແລະ ບັນຍາກາດທີ່ດີໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາ.
  4. ສືບຕໍ່ເສີມສ້າງຄວາມເປັນເຈົ້າການ ແລະ ຮັດແໜ້ນຄວາມສາມັກຄີເປັນປຶກແຜ່ນຂອງຄະນະພັກ, ຄະນະນຳ, ສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານ, ທະຫານ, ຕຳຫຼວດ, ປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າ ແລະ ທຸກພາກສ່ວນໃນສັງຄົມ ເພື່ອສ້າງການຫັນປ່ຽນຢ່າງແຂງແຮງ ໃນການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ປົກປັກຮັກສາສິ່ງແວດລ້ອມໄປຕາມທິດສີຂຽວ ແລະ ຍືນຍົງ, ສ້າງ ແລະ ປະເມີນບ້ານພັດທະນາ, ບ້ານປະຊາຊົນຢູ່ດີກິນດີ ເພື່ອຄວາມມັ່ງຄັ້ງເຂັ້ມແຂງ, ຄວາມຜາສຸກ ແລະ ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍໃນທົ່ວແຂວງ.
  1. ຈຸດສຸມການນຳພາໃນແຕ່ລະດ້ານ
  1. ຍຶດໝັ້ນ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍແນວທາງປ່ຽນແປງໃໝ່ຂອງພັກຢ່າງແຂງແຮງ
    1. ເອົາໃຈໃສ່ໂຄສະນາສຶກສາອົບຮົມການເມືອງ-ແນວຄິດ ໃຫ້ແກ່ຖັນແຖວສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານ, ທະຫານ, ຕຳຫຼວດ, ປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າ ທຸກຊັ້ນຄົນໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ແລະ ທົ່ວເຖິງ; ສືບຕໍ່ການຈັດຕັ້ງເຜີຍແຜ່ເຊື່ອມຊຶມ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍມະຕິກອງປະຊຸມໃຫຍ່ ຄັ້ງທີ XI ຂອງພັກ, ຄັ້ງທີ VIII ຂອງອົງຄະນະພັກແຂວງ ໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ທົ່ວເຖິງທຸກເປົ້າໝາຍ; ຈັດຕັ້ງປາຖະກະຖາວັນສຳຄັນຕ່າງໆ ຂອງພັກ, ຂອງຊາດໃຫ້ເລິກເຊິ່ງກວ້າງຂວາງ ທົ່ວເຖິງທຸກເປົ້າໝາຍ, ໃຫ້ກາຍເປັນຂະບວນການທີ່ແຂງແຮງ ໃນທົ່ວການຈັດຕັ້ງພັກ-ລັດ ແລະ ທົ່ວສັງຄົມ.
    2. ນຳພາເຊື່ອມຊຶມ ແລະ ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍ ນິຕິກໍາຂອງສູນກາງພັກ ວ່າດ້ວຍການເພີ່ມທະວີການນໍາພາຂອງພັກ ຕໍ່ວຽກງານວັດທະນະທຳໄລຍະໃໝ່ ແລະ ມະຕິວ່າດ້ວຍການຍົກສູງຄຸນນະພາບວຽກງານການເມືອງ-ແນວຄິດໄລຍະໃໝ່ໃຫ້ເຂົ້າສູ່ຕົວຈິງ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນສູງ.
    3. ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງການອົບຮົມທິດສະດີການເມືອງຂອງພັກໃນໄລຍະສັ້ນ, ທິດສະດີການເມືອງ-ການປົກຄອງ ຂັ້ນຕົ້ນ, ຂັ້ນກາງ, ໃຫ້ສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ ໃຫ້ໄດ້ທາງດ້ານປະລິມານ ແລະ ຮັບປະກັນຄຸນນະພາບ ແລະ ອົບຮົມໃຫ້ເປົ້າໝາຍຕ່າງໆໃຫ້ສໍາເລັດຕາມຄາດໝາຍ.
  2. ເອົາໃຈໃສ່ວຽກງານປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ ທົ່ວປວງຊົນຮອບດ້ານ
  1. ສືບຕໍ່ປັບປຸງກໍາລັງປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບ ໃຫ້ໜັກແໜ້ນທາງດ້ານການເມືອງ, ເຂັ້ມແຂງປອດໃສ ທາງດ້ານການຈັດຕັ້ງ ແລະ ມີແບບແຜນບັນຊາ-ຊີ້ນຳ ທີ່ຮັບປະກັນ ແລະ ທັນກັບສະພາບການ; ເພີ່ມທະວີສຶກອົບຮົມການເມືອງແນວຄິດ,​ ຍົກສູງສະຕິຮັກຊາດ, ສະຕິລະວັງຕົວຕໍ່ການເຄື່ອນໄຫວມ້າງເພ  ຂອງອິດທິກຳລັງປໍລະປັກ; ກຳແໜ້ນການຜັນແປຂອງສະພາບການ ເພື່ອສ້າງ ແລະ ປັບປຸງຕາໜ່າງປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບທົ່ວປວງຊົນຮອບດ້ານຂອງພັກ ໄປພ້ອມກັບການນໍາພາ ຍົກລະດັບບ້ານປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບດີ ດ້ວຍການປັບປຸງກຳລັງກອງຫຼອນ ແລະ ປກສ ບ້ານໃຫ້ໜັກແໜ້ນເຂັ້ມແຂງ.
  2. ສົມທົບແໜ້ນ ລະຫວ່າງກຳລັງຫຼວງ ແລະ ກຳລັງທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອຍົກລະດັບຄວາມອາດສາມາດ ແລະ ຮັບປະກັນໃນການປ້ອງກັນເຂດນ້ຳແດນດິນ, ຮັກສາຄວາມສະຫງົບຮຽບຮ້ອຍຕາມບໍລິເວນຊາຍແດນ ລາວ-ກຳປູເຈຍ ແລະ ລາວ-ໄທ; ເອົາໃຈໃສ່ປັບປຸງກຳລັງຊາຍແດນ ຕິດພັນກັບການປັບປຸງພື້ນຖານໂຄງລ່າງໃນເຂດຊາຍແດນໃຫ້ຮັບປະກັນ, ປັບປຸງຍົກລະດັບການສ້າງບ້ານປ້ອມໝັ້ນ-ກຸ່ມບ້ານສູ້ຮົບຕິດລ່ຽນ ໃຫ້ມີຄວາມໜັກແໜ້ນເຂັ້ມແຂງ; ສະໜັບສະໜູນ ແລະໃຫ້ການຊ່ວຍເຫຼືອຄະນະກຳມະການຊາຍແດນແຫ່ງຊາດ ກຳນົດປັກຫຼັກໝາຍຊາຍແດນໂດຍໄວ ເພື່ອປົກປ້ອງເອກະລາດ, ອະທິປະໄຕ ແລະ ຜືນແຜ່ນດິນອັນຄົບຖ້ວນຂອງຊາດ; ສືບຕໍ່ເສີມຂະຫຍາຍບົດບາດ ກົນໄກການຮ່ວມມື ລະຫວ່າງ ແຂວງ ກັບ ແຂວງ ແລະ ກຳລັງປະກອບອາວຸດສອງຝ່າຍ ເພື່ອພ້ອມກັນແກ້ໄຂ ສະພາບການຕ່າງໆ ທີ່ເກີດຂື້ນຕາມບໍລິເວນຊາຍແດນ ໃຫ້ມີຄວາມສະຫງົບ, ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍ.
  3. ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງກຳລັງຫັນລົງຮາກຖານຢ່າງແຂງແຮງ ປະສານກົມກຽວ ກັບຄະນະພັກ-ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນຍຸດທະສາດ ກໍ່ສ້າງຮາກຖານການເມືອງ, ພັດທະນາຊົນນະບົດແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກຂອງປະຊາຊົນ ຕາມ 4 ເນື້ອໃນ 4 ຄາດໝາຍ, ໄປຄຽງຄູ່ກັບການສ້າງທ່າສະໜາມ 3 ຂັ້ນ, ຫັດແອບສີລະປະຍຸດ, ຍຸດທະວີທີ; ຕ້ານ, ສະກັດກັ້ນ, ແກ້ໄຂປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້ ແລະ ໜໍ່ແໜງ ຄວາມບໍ່ສະຫງົບໃຫ້ທັນເວລາ ແລະຮັບປະກັນໃຫ້ສັງຄົມມີຄວາມສະຫງົບ ແລະ ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍຢ່າງໜັກແໜ້ນ.
  4. ສືບຕໍ່ເອົາໃຈໃສ່ນຳພາ-ຊີ້ນຳການສະຫຼຸບ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍຜົນສໍາເລັດຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳສັ່ງຂອງກົມການເມືອງສູນກາງພັກ ເລກທີ 02 ແລະ ຂອງຄະນະປະຈໍາພັກແຂວງເລກທີ 01 ວ່າດ້ວຍເພີ່ມທະວີການນໍາພາ-ຊີ້ນໍາຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມາດຕະການສະກັດກັ້ນ ແລະ ແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ; ຍົກສູງຄວາມຮັບຜິດຊອບ ແລະ ການນຳພາ-ຊີ້ນຳ ຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ໃນການໂຄສະນາເຜີຍແຜ່ຜົນຮ້າຍ, ໄພອັນຕະລາຍຂອງຢາເສບຕິດ ດ້ວຍຫຼາຍຮູບແບບ, ຫຼາຍວິທີການ ໃຫ້ກວ້າງຂວາງທົ່ວເຖິງ, ໄປຄຽງຄູ່ກັບການສຸມໃສ່ການແກ້ໄຂບັນຫາຢາເສບຕິດ, ໂດຍຖືເປັນເນື້ອໃນໜຶ່ງແຫ່ງການນໍາພາຂອງໜ່ວຍພັກ, ເປັນມາດຕະຖານການສ້າງໜ່ວຍພັກປອດໃສ, ເຂັ້ມແຂງ, ໜັກແໜ້ນ ແລະ ຂະບວນການແຂ່ງຂັນຮັກຊາດ ແລະ ພັດທະນາ ເຮັດໃຫ້ ບ້ານປອດຢາເສບຕິດ, ສຳນັກງານ-ອົງການ, ສະຖາບັນ-ໂຮງຮຽນ ທັງພາກລັດ ແລະ ເອກະຊົນ ເປັນສະຖານທີ່ປອດຢາເສບຕິດ ນັບມື້ນັບເພີ່ມຂຶ້ນ.
  1. ປັບປຸງ ແລະ ສືບຕໍ່ສ້າງການຫັນປ່ຽນໂຄງສ້າງເສດຖະກິດຢ່າງແຂງແຮງ ແລະ ໜັກແໜ້ນ
  1. ເພີ່ມທະວີການນຳພາຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາຄາດ ໝາຍຂອງແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ, ແຜນງົບປະມານແຫ່ງລັດ ໃນທ້າຍສະໄໝ  ບັນລຸຄາດໝາຍທີ່ວາງໄວ້, ເຮັດໃຫ້ອັດຕາການຂະຫຍາຍຕົວເສດຖະກິດ ເພີ່ມຂຶ້ນສະເລ່ຍ 5%, ສູ້ຊົນເຮັດໃຫ້ລວມຍອດຜະລິດຕະພັນພາຍໃນ ທ້າຍສະໄໝ ໃຫ້ໄດ້ 60.370,4 ຕື້ກີບ, ສຳລັບ ປີ 2025 ໃຫ້ໄດ້ 28.993,24 ຕື້ກີບ, ສະເລ່ຍໃສ່ຫົວຄົນ ໃຫ້ໄດ້ 3.998 ໂດລາສະຫະລັດ, ໂຄງປະກອບເສດຖະກິດ ຂະຫຍາຍຕົວໄປຕາມທິດສົ່ງເສີມການຜະລິດກະສິກຳເປັນສິນຄ້າ ໃຫ້ກາຍເປັນຂະແໜງພື້ນຖານຂອງເສດຖະກິດ ຫັນເປັນອຸດສາຫະກຳ ແລະ ທັນສະໄໝ ໃນນັ້ນ ຂະແໜງກະສິກຳ ເພີ່ມຂຶ້ນສະເລ່ຍ 2,44% ກວມ 18,96%,  ຂະແໜງອຸດສາຫະກໍາ ເພີ່ມຂຶ້ນສະເລ່ຍ 10,58% ກວມ 30,22% ແລະ ຂະແໜງບໍລິການ ເພີ່ມຂຶ້ນສະເລ່ຍ 3,71% ກວມ 50,81% ຂອງ GDP.
  2. ສືບຕໍ່ນຳພາ-ຊີ້ນຳການສະຫຼຸບ ແລະ ຜັນຂະຫຍາຍຜົນສໍາເລັດຂອງການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄຳສັ່ງຂອງກົມການເມືອງສູນກາງພັກເລກທີ 01 ແລະ  ຂອງຄະນະປະຈຳພັກແຂວງ ເລກທີ 02 ວ່າດ້ວຍ ເພີ່ມທະວີການນໍາພາ-ຊີ້ນໍາຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດມາດຕະການແກ້ໄຂບັນຫາຄວາມຫຍຸ້ງຍາກທາງດ້ານເສດຖະກິດ-ການເງິນ, ຕິດພັນກັບການປັບປຸງກົນໄກປະສານງານ, ການຕິດຕາມກວດກາໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ຂອງຂະແໜງການ, ນະຄອນ ແລະ ບັນດາເມືອງ ຢ່າງເປັນປົກກະຕິຕໍ່ເນື່ອງ, ເພື່ອເຮັດໃຫ້ເສດຖະກິດມະຫາພາກມີຄວາມເຂັ້ມແຂງ, ຍູ້ແຮງຂະບວນການຜະລິດສິນຄ້າເພື່ອແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກຂອງປະຊາຊົນ ໃຫ້ເກີດເປັນຮູບປະທຳ ແລະມີການຂະຫຍາຍຕົວ, ອັດທຸກຊ່ອງວ່າງຂອງການເກັບລາຍຮັບທີ່ມີການຮົ່ວໄຫຼ ໄປຕາມທິດທີ່ວາງໄວ້.
  3. ສືບຕໍ່ຊຸກຍູ້ສົ່ງເສີມບັນດາທ່າແຮງບົ່ມຊ້ອນ ໃຫ້ກາຍເປັນເສດຖະກິດປາຍແຫຼມ ເຊັ່ນ: ທີ່ດິນ, ປ່າໄມ້, ແຫຼ່ງນ້ຳ, ບໍ່ແຮ່, ທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ດ້ານທີ່ຕັ້ງຂອງແຂວງ ທີ່ເປັນໃຈກາງຂອງບັນດາແຂວງພາກໃຕ້ ແລະ ມີຊາຍແດນຕິດຈອດກັບ 02 ປະເທດ  ເຊິ່ງສາມາດສ້າງເງື່ອນໄຂໃນການເຊື່ອມໂຍງເຊື່ອມຈອດກັບ ອະນຸພາກພື້ນ ຕ້ອງໄດ້ຮັບການສຳຫຼວດ, ຈັດສັນ, ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ວາງແຜນຍຸດທະສາດພັດທະນາ  ພ້ອມກັບການກຳນົດນະໂຍບາຍອັນຖືກຕ້ອງ ເພື່ອຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງເປັນລະບົບ.
  4. ສືບຕໍ່ຊຸກຍູ້, ສະໜັບສະໜູນການຜະລິດອຸດສາຫະກໍາ ທີ່ມີທ່າແຮງໃນການສົ່ງອອກ ເຊັ່ນ: ອຸດສາຫະກຳປຸງແຕ່ງ,  ອຸດສາຫະກໍາໃນເຂດເສດຖະກິດພິເສດ, ການຜະລິດໄຟຟ້າ, ຕິດພັນກັບການຄຸ້ມຄອງລາຄາສິນຄ້າອຸປະໂພກ-ບໍລິໂພກ ໃຫ້ມີຄວາມໝັ້ນທ່ຽງ; ສືບຕໍ່ພັດທະນາພື້ນຖານໂຄງລ່າງ, ສ້າງໃຫ້ແຂວງເປັນໃຈກາງທາງດ້ານໂລຈິດສະຕິກ ແລະ ບໍລິການຜ່ານ ເພື່ອເຊື່ອມຈອດຢ່າງມີຈຸດສຸມ ເຂົ້າສູ່ແລວທາງເສດຖະກິດພາຍໃນ, ພາກພື້ນ ແລະສາກົນ; ຊຸກຍູ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາໂຄງການລົງທຶນຂະໜາດໃຫຍ່ ທີ່​ລັດຖະບານ​ໄດ້​ຕົກລົງ ​ແລະ ບັນ​ຈຸ​ໃນ​ແຜນ​ແລ້ວ​ໃຫ້​ໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ​ເພຶ່ອ​ເປັນ​ກຳລັງ​ແຮງ​ໃນ​ການ​ກະ​ຕຸ້ນ​ເສດຖະກິດ​ໃຫ້​ມີ​ການ​ເຕີບ​ໂຕ​ຢ່າງ​ຕໍ່​ເນື່ອງ; ສົ່ງເສີມຜູ້ປະກອບການວິສາຫະກິດຂະໜາດນ້ອຍ ແລະ ຂະໜາດກາງ (SME) ແລະ ຈຸນລະວິສາຫະກິດ, ສືບຕໍ່ພັດທະນາວຽກງານເຕັກໂນໂລຊີ ແລະ ການສື່ສານ ຕາມຍຸດທະສາດຫັນເປັນທັນສະໄໝ ເພື່ອຮັບປະກັນໃຫ້ແກ່ວຽກງານ ປ້ອງກັນຊາດ-ປ້ອງກັນຄວາມສະຫງົບຢູ່ເຂດຊາຍແດນ.
  1. ເພີ່ມທະວີການນຳພາວຽກງານພັດທະນາ ວັດທະນະທຳ-ສັງຄົມ ໃຫ້ມີຄຸນນະພາບ
  1. ສູ້ຊົນນຳພາປະຕິບັດ 15 ຄາດໝາຍບູລິມະສິດ ຂອງຂະແໜງການສຶກສາ ແລະກິລາ, ໂດຍສຸມໃສ່ຢ່າງແຂງແຮງ ບັນດາຄາດໝາຍທີ່ຍັງບໍ່ທັນບັນລຸ ໄປພ້ອມກັບການຍົກລະດັບຄຸນນະພາບການສຶກສາຕາມ 3 ລັກສະນະ 5 ຫຼັກມູນ; ຖືເອົາການພັດທະນາຊັບພະຍາກອນມະນຸດເປັນກົກ ຄຽງຄູ່ກັບການປັບປຸງພື້ນຖານໂຄງລ່າງການສຶກສາໃນເຂດທີ່ມີການຊຸດໂຊມ ແລະ ເຂດທີ່ມີຄວາມຈໍາເປັນ; ດຶງດູດທຸກຄວາມອາດສາມາດທັງພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໄດ້ຮັບການພັດທະນາຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ເຮັດໃຫ້ຄຸນນະພາບການສຶກສາ ຢູ່ຕົວເມືອງ ແລະ ຊົນນະບົດໄດ້ຮັບການປັບປຸງດີຂຶ້ນ ແລະ ຫຍັບມໍ່ເຂົ້າຫາກັນເທື່ອລະກ້າວ; ເອົາໃຈໃສ່ຍົກລະດັບໂຮງຮຽນອາຊີວະສຶກສາ, ສູນຝຶກວິຊາຊີບ ເພື່ອດັດສົມການກໍ່ສ້າງຊັບພະຍາກອນມະນຸດ ໃນບັນດາຂະແໜງການທີ່ມີຄວາມຈຳເປັນ ໃຫ້ສາມາດສະໜອງແຮງງານທີ່ມີສີມື ເພື່ອສ້າງວຽກເຮັດງານທຳ ແລະມີລາຍຮັບທີ່ໝັ້ນຄົງ.
  2. ສືບຕໍ່ປະຕິບັດຍຸດທະສາດພັດທະນາຄົນ ດ້ານສຸຂະພາບ, ຮ່າງກາຍຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ ດ້ວຍການສ້າງລະບົບບໍລິການສຸຂະພາບໃຫ້ທົ່ວເຖິງ ແລະ ມີຄຸນນະພາບ; ສຸມໃສ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ 11 ຕົວຊີ້ບອກ ຂອງຂະແໜງການສາທາລະນະສຸກ; ສືບຕໍ່ສູ້ຊົນຍົກລະດັບໂຮງໝໍແຂວງໃຫ້ເປັນໂຮງໝໍພາກທີ່ມີຄວາມທັນສະໄໝ ດ້ວຍການດຶງດູດ ແລະ ຍາດແຍ່ງການຊ່ວຍເຫຼືອ ຈາກຕ່າງປະເທດ ແນໃສ່ຫລຸດຜ່ອນການໄປກວດສຸຂະພາບ ແລະປິ່ນປົວຢູ່ຕ່າງປະເທດ; ປັບປຸງສຸກສາລາ ໃຫ້ມີຄວາມພ້ອມບໍລິການປິ່ນປົວປະຊາຊົນຢ່າງທົ່ວເຖິງ; ເອົາໃຈໃສ່ ເຝົ້າລະວັງ 18 ອາການພະຍາດ  ຈາກສະຖານີບໍລິການຂອງລັດ ຂັ້ນແຂວງ-ຂັ້ນເມືອງ ໄປພ້ອມກັບການປ້ອງກັນ ແລະ ສະກັດກັ້ນການລະບາດຂອງພະຍາດຕາມລະດູການ;  ເພີ່ມທະວີດ້ານສຸຂະສຶກສາທີ່ພົວພັນເຖິງການຮັກສາສຸຂະພາບ, ການປ້ອງກັນພະຍາດ ແລະ ສະໜອງຄວາມຮູ້ດ້ານໂພຊະນາການໃຫ້ກວ້າງຂວາງ, ເລິກເຊິ່ງ ເພື່ອປູກຈິດສຳນຶກໃຫ້ປະຊາຊົນ ຕື່ນຕົວເປັນເຈົ້າການໃນການກັນພະຍາດ ແລະ ຮັກສາສຸຂະພາບຂອງຕົນເອງ, ຄອບຄົວ ແລະ ຊຸມຊົນ.
  3. ເອົາໃຈໃສ່ອະນຸລັກ, ສົ່ງເສີມຄຸນຄ່າ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍມູນເຊື້ອວັດທະນາທຳອັນດີງາມຂອງຊາດ, ຂອງທ້ອງຖິ່ນ ດ້ວຍນະໂຍບາຍອັນຈະແຈ້ງ ແລະ ມີແຜນການປະຕິບັດທີ່ເປັນຮູບປະທຳ ພ້ອມກັບການຍົກລະດັບພູມປັນຍາບົ່ມຊ້ອນຂອງທ້ອງຖິ່ນ ເພື່ອປະດິດສ້າງ ແລະ ເສີມສ້າງຜະລິດຕະພັນວັດທະນະທຳທີ່ຫຼາກຫຼາຍ ຕອບສະ   ໜອງ ແລະ ກາຍເປັນກຳລັງແຮງໃຫ້ແກ່ການພັດທະນາຜະລິດຕະພັນອຸດສະຫະກຳທ່ອງທ່ຽວ. ສືບຕໍ່ປັບປຸງຍົກລະດັບຂະບວນການສ້າງຄອບຄົວ ແລະ ບ້ານວັດທະນະທຳ ບົນພື້ນຖານການສືບທອດຮີດຄອງປະເພນີອັນດີງາມຂອງທ້ອງຖິ່ນ ແລະຊຸມຊົນ; ຍົກລະດັບຄຸນນະພາບ ແລະຄວາມທັນສະໄໝ ໃຫ້ແກ່ວຽກງານຖະແຫຼງຂ່າວ-ສື່ມວນຊົນ, ສ້າງເງື່ອນໄຂໃຫ້ປະຊາຊົນເຂດຫ່າງໄກສອກຫຼີກ ໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນຂ່າວສານຫຼາຍຂຶ້ນ; ສຸມໃສ່ຢ່າງແຂງແຮງໃນການປັບປຸງ ແລະ ເສີມຂະຫຍາຍທ່າແຮງດ້ານການທ່ອງທ່ຽວ, ຍູ້ແຮງບັນດາຫົວໜ່ວຍທຸລະກິດ ແລະ ທຸກພາກສ່ວນໃນສັງຄົມໃຫ້ມີສ່ວນຮ່ວມໃນການພັດທະນາຢ່າງມີຈຸດສຸມ ພ້ອມນີ້ຕ້ອງເອົາໃຈໃສ່ໂຄສະນາ, ຍົກລະດັບການຄຸ້ມຄອງ, ການບໍລິການຕ່າງໆ ໃຫ້ມີຄຸນນະພາບສາມາດເຊື່ອມໂຍງພາຍໃນ, ອະນຸພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການແກ້ໄຂຂອດອຸດຕັນ ໃນວຽກງານທ່ອງທ່ຽວ ໃຫ້ໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຢ່າງມີປະສິດທິຜົນ.
  4. ສືບຕໍ່ສຸມໃສ່ພັດທະນາສີມືແຮງງານ ໃຫ້ໄດ້ທັງປະລິມານ ແລະ ຄຸນນະພາບ; ສົ່ງເສີມການສ້າງວຽກເຮັດງານທໍາ ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນການຫວ່າງງານ; ເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງແຮງງານພາຍໃນ ແລະ ຕ່າງປະເທດ ໃຫ້ເຂົ້ສູ່ລະບຽບກົດໝາຍ; ຂະຫຍາຍລະບົບປະກັນສັງຄົມໃຫ້ທົ່ວເຖິງ ທັງເປັນຫຼັກຄໍ້າປະກັນການດໍາລົງຊີວິດຂັ້ນພື້ນຖານຂອງປະຊາຊົນໃນທົ່ວແຂວງ;  ສືບຕໍ່ປະຕິບັດນະໂຍບາຍຕໍ່ພະນັກງານປະຕິວັດອາວຸໂສ, ຜູ້ທີ່ມີຄຸນງາມຄວາມດີຕໍ່ປະເທດຊາດ; ພ້ອມທັງຍົກລະດັບຄວາມສາມາດໃນການຊ່ວຍເຫຼືອ, ແກ້ໄຂ ແລະ ຟື້ນຟູ ຫຼັງໄພພິບັດ ໃຫ້ຜູ້ປະສົບເຄາະຮ້າຍ ທັນກັບສະພາບການ ແລະມີປະສິດທິຜົນສູງ.
  1. ເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ນໍາໃຊ້ຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ຢ່າງມີປະສິດທິຜົນ ຄຽງຄູ່ກັບການປົກປັກຮັກສາ, ຟື້ນຟູທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ ໃຫ້ຍືນຍົງ.
  1. ເອົາໃຈໃສ່ໃນການນຳພາ-ຊີ້ນຳວຽກງານຄຸ້ມຄອງ,  ນຳໃຊ້ ແລະ ປົກປັກຮັກສາຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມຢ່າງປະຢັດ, ມີປະສິດທິຜົນ ແລະ ພັດທະນາໄປຕາມທິດສີຂຽວ, ຍືນຍົງ; ຟື້ນຟູ, ບູລະນະປ່າໄມ້ ແລະ ທຳມະຊາດທີ່ຖືກທຳລາຍ ໂດຍການມອບຄວາມຮັບຜິດຊອບໃຫ້ຄະນະພັກ, ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ ຢ່າງຈະແຈ້ງ ໃນການຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງບັນດາໂຄງການລົງທຶນ ທັງພາກລັດ ແລະເອກະຊົນ ໃຫ້ໄປຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການກ່ຽວກັບສິ່ງແວດລ້ອມ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ.
  2. ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດວຽກງານການຄຸ້ມຄອງປ່າໄມ້ໃຫ້ເຂັ້ມແຂງ ຮັບປະກັນໃຫ້ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດໂຄງການປົກປັກຮັກສາ ແລະ ພັດທະນາການທ່ອງທ່ຽວ ໃນເຂດອຸທິຍານແຫ່ງຊາດ ດົງຫົວສາວ ແລະ ເຊປຽນ ບັນລຸຕາມແຜນທີ່ກໍານົດໄວ້ ຕິດພັນກັບການຮັກສາ ແລະ ຄຸ້ມຄອງແຫຼ່ງສັດນ້ຳ, ສັດປ່າ ເພື່ອຄວາມອຸດົມສົມບູນຂອງລະບົບນິເວດ ໄປພ້ອມກັບການສະກັດກັ້ນບັນຫາໄຟໄໝ້ລາມປ່າ, ແກ້ໄຂການບຸກລຸກປ່າສະຫງວນແຫ່ງຊາດ ແລະ ຂອງແຂວງ ດ້ວຍການປະຕິບັດມາດຕະການຕ່າງໆທີ່ວາງອອກ ໃຫ້ມີຄວາມເຂັ້ມງວດຕາມລະບຽບກົດໝາຍ ແລະ ມີປະສິດທິຜົນ.
  3. ເອົາໃຈໃສ່ໃນການຄຸ້ມຄອງທີ່ດິນ ໂດຍການຂຶ້ນທະບຽນອອກໃບຕາດິນ, ການຈົດທະບຽນນິຕິກຳກ່ຽວກັບທີ່ດິນ, ການແກ້ໄຂບັນຫາຂໍ້ຂັດແຍ່ງກ່ຽວກັບທີ່ດິນ, ການຕິດຕາມ-ກວດກາ ການເຊົ່າ-ສຳປະທານທີ່ດິນລັດ; ເອົາໃຈໃສ່ຍົກລະດັບຄວາມອາດສາມາດຂອງອົງການທີ່ເຮັດໜ້າທີ່ຕິດຕາມ, ເກັບກໍາຂໍ້ມູນ ແລະ ພະຍາກອນ ເພື່ອແຈ້ງເຕືອນໃຫ້ທັນການ ແລະ ທົ່ວເຖິງ ທັງຮັບປະກັນການປ້ອງກັນ ແລະ ຮັບມືກັບການປ່ຽນແປງດິນຟ້າອາກາດເປັນແຕ່ລະໄລຍະ.
  1. ວຽກງານກໍ່ສ້າງຮາກຖານການເມືອງ, ພັດທະນາຊົນນະບົດ, ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກ ແລະ ວຽກງານ 3 ສ້າງ:
      ຍົກສູງຄວາມສາມາດການນໍາພາຂອງຄະນະພັກ-ອົງການປົກຄອງແຕ່ລະຂັ້ນ, ເສີມຂະຫຍາຍຜົນສໍາເລັດແຫ່ງການນໍາພາ-ຊີ້ນໍາຜັນຂະຫຍາຍ ແລະ ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ນິຕິກໍາຂອງສູນກາງພັກ-ລັດຖະບານ ແລະ ຂອງແຂວງ ຕໍ່ວຽກງານກໍ່ສ້າງຮາກຖານການເມືອງ, ພັດທະນາຊົນນະບົດ, ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກ ແລະ ວຽກງານ 3 ສ້າງ ທີ່ຍາດມາໄດ້ໄລຍະຜ່ານມາ ແລະ  ແກ້ໄຂຂໍ້ຄົງຄ້າງ ເພື່ອສ້າງການຫັນປ່ຽນຢ່າງແຂງແຮງ ແລະ ເລິກເຊິ່ງ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄາດໝາຍ 3 ວຽກດັ່ງກ່າວໃຫ້ເປັນຮູບປະທໍາ ເທື່ອລະກ້າວ ໃນນັ້ນ, ຕ້ອງສຸມໃສ່ ປັບປຸງຄວາມເຂັ້ມແຂງການຈັດຕັ້ງໃນລະບົບການເມືອງຢູ່ຮາກຖານ ປັບປຸງບ້ານໃຫຍ່ເປັນຕົວເມືອງນ້ອຍ, ບ້ານພັດທະນາ ປະຊາຊົນຢູ່ດີກິນດີ, ບ້ານ 3 ສ້າງ, ເຂດຈຸດສຸມຂອງສູນກາງ ແລະ ຂອງແຂວງ ທີ່ໄດ້ປະກາດຮັບຮອງແລ້ວນັ້ນ ໃຫ້ຮັບປະກັນດ້ານຄຸນນະພາບ ມາດຕະຖານການພັດທະນາຕາມດໍາລັດ 348/ລບ;
      ສຶບຕໍ່ພັດທະນາຊົນນະບົດ, ແກ້ໄຂຄວາມທຸກຍາກ ຕາມທິດພັດທະນາຊົນນະບົດໃໝ່ ດ້ວຍການສຶບຕໍ່ສ້າງບ້ານໃຫຍ່ໃຫ້ກາຍເປັນຕົວເມືອງນ້ອຍໃນຊົນນະບົດ ຮອດປີ 2025 ໃຫ້ໄດ້ 13 ບ້ານ, ສຶບຕໍ່ແກ້ໄຂຄອບຄົວພົ້ນທຸກ ໃຫ້ໄດ້ 4.292 ຄອບຄົວ, ແກ້ໄຂບ້ານພົ້ນທຸກ ໃຫ້ໄດ້ 16 ບ້ານ, ສ້າງບ້ານພັດທະນາປະຊາຊົນຢູ່ດີກິນດີ ໃຫ້ໄດ້ 10 ບ້ານ, ພ້ອມນັ້ນກໍ່ສຶບຕໍ່ຜັນຂະຫຍາຍວຽກງານ 3 ສ້າງ ໃຫ້ເຂົ້າສູ່ລວງເລິກ ແລະ ເຂັ້ມແຂງ ມີຜົນສໍາເລັດ ຫຼາຍຂື້ນ, ສຶບຕໍ່ຍົກລະດັບການພັດທະນາແຂວງ ເປັນຫົວໜ່ວຍຍຸດທະສາດ ໃນ 7 ດ້ານ, 66 ຕົວຊີ້ບອກ, ຍົກລະດັບເມືອງທີ່ຖຶກຮັບຮອງເປັນຫົວໜ່ວຍເຂັ້ມແຂງຮອບດ້ານໃນ 6 ເມືອງ ແລະ ນະຄອນປາກເຊ ໃນ 5 ດ້ານ, 47 ຕົວຊີ້ບອກ ໃຫ້ມີການພັດທະນາແບບຢຶນຢົງ ໃນນັ້ນ, ພັດທະນາ ນະຄອນປາກເຊ ຕາມທິດ ສາມັກຄີ, ສະຫງົບ, ເສດຖະກິດ, ສະອາດ, ສີຂຽວ, ສະຫວ່າງ, ສວຍງາມ ແລະ ສີວິໄລ (ຫລື ທິດ 8 ສ) ໂດຍດໍາເນີນໄປຕາມແຜນ ພ້ອມນັ້ນ ຕ້ອງໄດ້ສືບຕໍ່ນໍາພາ ພັດທະນາ 3 ເມືອງຄື ເມືອງປາກຊ່ອງ, ເມືອງ ຈໍາປາສັກ ແລະ ເມືອງສຸຂຸມາ ໃຫ້ສາມາດ ບັນລຸໄດ້ບັນດາຄາດ  ໝາຍເປັນເມືອງຫົວໜ່ວຍເຂັ້ມແຂງ ຮອບດ້ານ ໃນປີ 2025;
  1. ວຽກງານບູລະນະລະບອບປະຊາທິປະໄຕປະຊາຊົນ, ປັບປຸງລະບົບການປົກຄອງ ແລະ ບໍລິຫານລັດໃຫ້ເຂັ້ມແຂງ
  1. ສືບຕໍ່ປັບປຸງລະບົບການປົກຄອງ-ບໍລິຫານລັດແຕ່ລະຂັ້ນ ຕາມທິດກະທັດຮັດ, ຕິດພັນກັບການປັບປຸງລະບົບການຈັດຕັ້ງ, ກົງຈັກ ແລະ  ກົນໄກເຄື່ອນໄຫວຂອງບັນດາອົງການບໍລິຫານລັດ ເພື່ອແກ້ໄຂສະພາບຊ້ຳຊ້ອນ ດ້ານພາລະບົດບາດ,​ໜ້າທີ່ ແລະ ເຮັດໃຫ້ກົງຈັກກະທັດຮັດ ສອດຄ່ອງກັບນະໂຍບາຍ ການບໍລິຫານລັດດ້ວຍລະບົບທັນສະໄໝ; ສືບຕໍ່ຍົກສູງບົດບາດຂອງສະພາປະຊາຊົນແຂວງໃນການຕິດຕ
  2. າມກວດກາວຽກງານແກ້ໄຂຄໍາຮ້ອງຟ້ອງ, ຮ້ອງທຸກ ແລະຄໍາຮ້ອງຂໍຄວາມເປັນທຳໃຫ້ປະຊາຊົນໃຫ້ມີຄວາມວ່ອງໄວ, ສອດຄ່ອງກັບກົດໝາຍ, ພາວະວິໄສ ແລະ ເປັນທຳ ຕິດພັນກັບການຕິດຕາມ, ກວດກາການເຄົາລົບ ແລະ ປະຕິບັດລັດຖະທຳມະນູນ ແລະ ກົດໝາຍຂອງບັນດາອົງການລັດ ຄຽງຄູ່ກັບການຕິດຕາມ, ກວດກາ ແລະປະເມີນຜົນການປະຕິບັດໜ້າທີ່ຂອງບຸກຄະລາກອນທີ່ສະພາປະຊາຊົນແຂວງເລືອກຕັ້ງ ແລະ ຮັບຮອງເອົາການແຕ່ງຕັ້ງ.
  3. ສືບຕໍ່ປັບປຸງກົນໄກປະສານງານ ແລະ ປະສານສົມທົບລະຫວ່າງສະພາປະຊາຊົນແຂວງກັບອົງການປົກຄອງແຂວງ, ອົງການໄອຍະການປະຊາຊົນ, ສານປະຊາຊົນ ແລະອົງການກວດສອບພາກໃຕ້ ເພື່ອຮັບປະກັນການເຄື່ອນໄຫວໃຫ້ຖືກຕ້ອງຕາມພາລະບົດບາດ, ມີຄວາມກົມກຽວ ແລະ ມີປະສິດທີ່ພາບສູງ.
  4. ສຶບຕໍ່ປັບປຸງແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ ຂອງຂະແໜງຍຸຕິທຳ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຄໍາຕັດສິນຂອງສານທີ່ໃຊ້ໄດ້ຢ່າງເດັດຂາດ ໃຫ້ມີຄວາມວ່ອງໄວ ທັງຮັບປະກັນຄວາມຍຸຕິທຳຢ່າງແທ້ຈິງ. ສືບຕໍ່ເຜີຍແຜ່ອົບຮົມຄວາມຮູ້ທາງດ້ານກົດໝາຍໃຫ້ກວ້າງຂວາງ, ເລີກເຊີ່ງ ໂດຍຫັນເປັນຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງການຈັດຕັ້ງພັກ-ລັດ ແຕ່ລະຂັ້ນ ເພື່ອຍົກລະດັບຄວາມຮູ້ເຂົ້າໃຈໃຫ້ປະຊາຊົນ ເພື່ອສ້າງສະຕິເຄົາລົບປະຕິບັດກົດໝາຍຂອງສັງຄົມໃຫ້ສູງຂຶ້ນ.
  1. ເພີ່ມທະວີການເຄື່ອນໄຫວວຽກງານແນວລາວສ້າງຊາດ, ສະຫະພັນນັກຮົບເກົ່າ ແລະ ອົງການມະຫາຊົນຂອງພັກ:
ສືບຕໍ່ຍົກລະດັບການເຄື່ອນໄຫວຂອງອົງການແນວລາວສ້າງຊາດ, ສະຫະພັນນັກຮົບເກົ່າ ແລະອົງການຈັດຕັ້ງມະຫາຊົນ ໃຫ້ມີການຫັນປ່ຽນ ດ້ວຍການເພີ້ມທະວີບົດບາດຂົນຂວາຍເຕົ້າໂຮມ ແລະ ປຸກລະດົມປະຊາຊົນບັນດາເຜົ່າ, ບັນດາຊັ້ນຄົນ ໂດຍຜ່ານການຈັດຕັ້ງກິດຈະກໍາທາງດ້ານການເມືອງ, ສັງຄົມ ດ້ວຍຫຼາຍຮູບແບບ ເພື່ອສຶກສາອົບຮົມສະຕິຮັກຊາດ, ສະຕິເຄົາລົບກົດໝາຍ, ປະຕິບັດສະຕິເປັນເຈົ້າຂອງປະຊາຊົນ, ປຸກລະດົມທົ່ວສັງຄົມເຂົ້າຮ່ວມການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍຂອງພັກ, ປະກອບສ່ວນຢ່າງຕັ້ງໜ້າເຂົ້າໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ຕິດພັນກັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ວາລະຂອງແຂວງ ຕາມເນື້ອໃນວາລະແຫ່ງຊາດ. ຍົກສູງຄວາມສາມາດໃນການນໍາພາຂອງສະຫະພັນນັກຮົບເກົ່າ ແລະ ອົງການຈັດຕັ້ງມະຫາຊົນ ເພີ່ມທະວີການສຶກສາອົບຮົມການເມືອງ-ແນວຄິດຂອງສະມາຊິກອົງການຕົນ ເຂົ້າຮ່ວມຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບັນດາຂໍ້ແຂ່ງຂັນ ຕາມພາລະບົດບາດ, ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ໃຫ້ມີຜົນສໍາເລັດຕາມລະດັບຄາດໝາຍ.
  1. ສືບຕໍ່ວຽກງານກໍ່ສ້າງພັກ-ພະນັກງານ:
  1. ວຽກງານປັບປຸງກໍ່ສ້າງ ແລະ ຂະຫຍາຍພັກ: ເພີ່ມທະວີຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນຕໍ່ວຽກງານກໍ່ສ້າງພັກ ຕາມ 5 ຫຼັກການ, 3 ທິດນໍາ ໂດຍສຸມໃສ່ປັບປຸງ, ກໍ່ສ້າງຮາກຖານພັກ ໃຫ້ປອດໃສ, ເຂັ້ມແຂງ ແລະ ໜັກແໜ້ນທາງດ້ານການເມືອງ, ແນວຄິດ, ການຈັດຕັ້ງ ແລະ ແບບແຜນວິທີນຳພາ ສ້າງໃຫ້ມີການຫັນປ່ຽນຢ່າງຈະແຈ້ງດ້ານຄຸນນະພາບ ຮັບປະກັນການປະຕິບັດບົດບາດເປັນແກນນໍາໃນລະບົບການເມືອງແຕ່ຂັ້ນແຂວງ ລົງເຖິງຮາກຖານ ໃນນັ້ນ ສ້າງໃຫ້ໄດ້ໜ່ວຍພັກປອດໃສ, ເຂັ້ມແຂງ, ໜັກແໜ້ນ ກວມ 90%, ພ້ອມນັ້ນ ຕ້ອງຍົກສູງຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງ ນະໂຍບາຍ, ນິຕິກໍາຂອງຄະນະພັກຂັ້ນເທິງ ກໍຄືມະຕິຂອງຄະນະພັກຂັ້ນຕົນ ໃຫ້ປະກົດຜົນເປັນຈິງ,ສຸມໃສ່ນຳພາ-ຊີ້ນຳ,ຊຸກຍູ້ການກະກຽມດຳເນີນກອງປະຊຸມໃຫຍ່ 3 ຂັ້ນຂອງພັກໂດຍເລີ່ມຈາກຮາກຖານພັກຂັ້ນບ້ານ, ຮາກຖານພັກຫ້ອງການກົມກອງອ້ອມຂ້າງເມືອງ ແລະ ແຂວງ, ອົງຄະນະພັກເມືອງ-ນະຄອນ; ອົງຄະນະພັກກອງບັນຊາການທະຫານແຂວງ ແລະ ອົງຄະນະພັກປ້ອງກັນຄວາມສະຫົງບແຂວງໃຫ້ສໍາເລັດໃນປີ 2024 ແລະ ອົງຄະນະພັກແຂວງ ໃນປີ 2025,ໃນນັ້ນ ການກະກຽມດໍາເນີນກອງປະຊຸມໃຫຍ່ຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ຕ້ອງໄດ້ເປັນເຈົ້າການນໍາພາຊີວິດການເມືອງພາຍໃນພັກໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ປັບປຸງປົ່ວແປງທົ່ວພັກໃຫ້ມີຄວາມໜັກແໜ້ນ ຢ່າງແທ້ຈິງ, ຕິດພັນກັບຊຸກຍູ້ການສ້າງຂະບວນການຮອບດ້ານໃຫ້ຟົດຟື້ນຕໍ່ເນື່ອງ ໄປພ້ອມກັບການກະກຽມດ້ານເນື້ອໃນໃຫ້ເລິກເຊິ່ງ ສອດຄ່ອງກັບໜ້າທີ່ການເມືອງຂອງຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ຖືສໍາຄັນການກະກຽມດ້ານບຸກຄະລາກອນ ໂດຍເລືອກເຟັ້ນພະນັກງານໃນແຜນກໍານົດ, ຜູ້ຫ້າວຫັນດີເດັ່ນໃນຂະບວນການ ແລະ ມີມາດຖານເງື່ອນໄຂຄົບຖ້ວນ, ປະຕິບັດຖືກຕ້ອງຕາມບາດກ້າວ, ຂັ້ນຕອນທີ່ກໍານົດໄວ້ໃນກົດລະບຽບຂອງພັກ ແລະ ນິຕິກໍາຂອງສູນກາງພັກ, ຮັບປະກັນທາງດ້ານໂຄງປະກອບ 3 ຮຸ່ນຄົນ, ເພດ,ເຜົ່າ ໃຫ້ມີຄວາມສົມສ່ວນ.
    ການຂະຫຍາຍພັກ ຕ້ອງຖືຄຸນນະພາບເປັນກົກ, ສ້າງ ແລະ ເລືອກເຟັ້ນມະຫາຊົນຜູ້ທີ່ມີມາດຕະຖານເງື່ອນໄຂຄົບຖ້ວນ ປະຕິບັດຖຶກຕ້ອງຕາມບາດກ້າວ ຂັ້ນຕອນ ທີ່ໄດ້ກໍານົດໄວ້ໃນກົດລະບຽບຂອງພັກ ເອົາໃຈໃສ່ສຶກສາອົບຮົມທາດແທ້ຂອງພັກ ວັດຖຸປະສົງເຂົ້າພັກຢ່າງເລິກເຊິ່ງ ພ້ອມກັນນັ້ນ ເອົາໃຈໃສ່ຄຸ້ມຄອງປ້ອງກັນສະມາຊິກພັກ ດ້ວຍການກໍາແໜ້ນ ສະຖິຕິ, ຊີວະປະຫັວດຕົ້ນກໍາເນີດ, ປະຫັວດການເຄື່ອນໄຫວການພົວພັນສັງຄົມໃຫ້ຈະແຈ້ງ, ຊັດເຈນ, ສຶບຕໍ່ອອກບັດມອບບັດໃຫ້ສະມາຊິກພັກສົມບູນໃຫ້ກວມ 90 % ຂອງຈໍານວນສະມາຊິກພັກສົມບູນທັງໝົດ.
  1. ວຽກງານຄຸ້ມຄອງ ແລະ ກໍ່ສ້າງພະນັກງານ:
ຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ຕ້ອງສຶບຕໍ່ຍົກສູງຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນ ຕໍ່ວຽກງານຄຸ້ມຄອງພະນັກງານໃຫ້ມີຄວາມເປັນເອກະພາບຕາມກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການຢ່າງເຂັ້ນງວດ ດ້ວຍການຄຸ້ມຄອງດ້ານບັນຊີ, ສະຖິຕິພະນັກງານທຸກປະເພດໃຫ້ຈະແຈ້ງ, ຄົບຖ້ວນ ກໍາໃຫ້ໄດ້ສະພາບດ້ານການເມືອງ-ແນວຄິດ, ຄຸນສົມບັດສິນທໍາປະຕິວັດ, ຄວາມຮູ້ຄວາສາມາດ, ແບບແຜນວິທີເຮັດວຽກ, ແບບແຜນດໍາລົງຊີວິດ, ຄວາມຮັບຜິດຊອບຕໍ່ໜ້າທີ່ວຽກງານທີ່ໄດ້ຮັບການມອບໝາຍ, ການພົວພັນສັງຄົມຂອງພະນັກງານ-ລັດຖະກອນ ລວມທັງກໍາລັງປະກອບອາວຸດ, ສຶບຕໍ່ດໍາເນີນການເກັບກໍາຂື້ນບັນຊີແຈ້ງຊັບສິນຂອງພະນັກງານໃຫ້ເປັນປົກກະຕິໃນແຕ່ລະປີ;
ສຶບຕໍ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແຜນບໍາລຸງ, ກໍ່ສ້າງພະນັກງານໃນຂັ້ນຂອງຕົນຄຸ້ມຄອງ ໂດຍຕິດພັນກັບແຜນກໍານົດພະນັກງານແຕ່ລະປະເພດໃຫ້ເປັນລະບົບຕໍ່ເນື່ອງ, ຕອບສະໜອງໄດ້ຕາມຄວາມຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ແລະ ໜ້າທີ່ການເມືອງຂອງບັນດາຂະແໜງການນັບທັງຂັ້ນແຂວງ ແລະ ຂັ້ນເມືອງ
ການແຕ່ງຕັ້ງ, ສັບຊ້ອນພະນັກງານຕ້ອງອີງໃສ່ຄວາມຮຽກຮ້ອງຕ້ອງການຂອງໜ້າທີ່ການເມືອງ ອີງໃສມາດຕະຖານຕໍາແໜ່ງງານຕົວຈິງ ໃນກົງຈັກການຈັດຕັ້ງ ແລະ ແຜນກໍານົດພະນັກງານມີການທາບທາມຄໍາຄິດຄໍາເຫັນຂອງສະມາຊິກພັກ, ພະນັກງານຫຼັກແຫຼ່ງ, ການແຕ່ງຕັ້ງ, ສັບຊ້ອນ, ຈັດວາງ ສັບປ່ຽນບ່ອນປະຈໍາການ ຕ້ອງປະຕິບັດຕາມທິດ “ມີຂື້ນ-ມີລົງ”, “ມີເຂົ້າ-ມີອອກ”. ຄຽງຄູ່ກັນນັ້ນ ຕ້ອງຖືເປັນສໍາຄັນການປະເມີນຜົນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ໜ້າທີ່ການເມືອງຂອງພະນັກງານຕາມລະບຽບຫຼັກການຢ່າງເຂັ້ມງວດ, ເປັນປົກກະຕິ, ທັນກັບກໍານົດເວລາໂດຍສະເພາະແມ່ນພະນັກງານຢູ່ໃນແຜນກໍານົດແຕ່ລະຂັ້ນ ເພື່ອຢັ້ງຢືນດ້ານຄຸນນະພາບ.
  1. ວຽກງານກວດກາພັກ: ຄະນະພັກແຕ່ລະຂັ້ນ ຕ້ອງສຸມໃສ່ກວດກາການເຄື່ອນໄຫວຂອງການຈັດຕັ້ງຮາກຖານພັກ, ສະມາຊິກພັກ ໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດແນວທາງນະໂຍບາຍ ແລະ ກົດລະບຽບຂອງພັກ; ກວດກາປະກົດການຫຍໍ້ທໍ້ໃນຖັນແຖວສະມາຊິກພັກ ແລະ ການຈັດຕັ້ງພັກ ເພື່ອສະກັດກັ້ນ, ຕ້ານ ແລະ ຕີຖອຍປະກົດການອາດຍາສິດ, ສໍ້ລາດບັງຫຼວງ ໄປພ້ອມກັບການແກ້ໄຂຜົນການກວດກາບົນພື້ນຖານກົດລະບຽບພັກ, ກົດໝາຍ ແລະ ລະບຽບການຂອງລັດ ຢ່າງເຂັ້ມງວດ.
  1. ສືບຕໍ່ຂະຫຍາຍການສຳພັນເສດຖະກິດ ແລະ ຮ່ວມມືພາຍໃນ ໃຫ້ແຂງແຮງ:
ສືບຕໍ່ຈັດຕັ້ງຜັນຂະຫຍາຍບົດບັນທຶກການຮ່ວມມື ໃນການພັດທະນາ ລະຫວ່າງ ແຂວງຈຳປາສັກ ກັບບັນດາກະຊວງ, ນະຄອນຫຼວງວຽງຈັນ ແລະ ບັນດາແຂວງຜ່ານມາ ໃຫ້ເຂົ້າສູ່ການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງຢ່າງເປັນຮູບປະທຳ ແລະ ມີຜົນສຳເລັດ ໄປຄຽງຄູ່ກັບການສືບຕໍ່ຂະຫຍາຍການສຳພັນເສດຖະກິດກັບບັນດາແຂວງຕ່າງໆ ຕື່ມອີກໃນທົ່ວປະເທດ ເພື່ອແລກປ່ຽນບົດຮຽນດ້ານການພັດທະນາ, ສ້າງຖານການຜະລິດໃຫ້ໃຫຍ່ຂຶ້ນ, ເຕົ້າໂຮມການສະໜອງສິນຄ້າ, ເຊື່ອມຈອດການທ່ອງທ່ຽວ ແລະ ຮ່ວມກັນສ້າງເງື່ອນໄຂ ອໍານວຍຄວາມສະດວກດ້ານການບໍລິການຮ່ວມທີ່ເຂັ້ມແຂງ ເພື່ອຍູ້ແຮງການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສົງຄົມ ໃຫ້ບັນລຸຄາດໝາຍ.
  1. ວຽກງານການພົວພັນຮ່ວມມືສາກົນ:
     ສືບຕໍ່ຢືດໝັ້ນແນວທາງການຕ່າງປະເທດຂອງພັກ ສັນຕິພາບ, ເອກະລາດ, ມິດຕະພາບ, ການຮ່ວມມືເພື່ອການພັດທະນາ ແລະ ຖືການທູດປ້ອງກັນເຫດເປັນທິດສຳຄັນ; ສືບຕໍ່ເສີມຂະຫຍາຍການພົວພັນຮ່ວມກັບບັນດາປະເທດເພື່ອນມິດຍຸດທະສາດ, ບັນດາປະເທດໃກ້ຄຽງ ບົນພື້ນຖານການເຄົາລົບເອກະລາດ, ອໍານາດອະທິປະໄຕ, ຕ່າງຝ່າຍຕ່າງມີຜົນປະໂຫຍດ.
      ເພີ່ມທະວີຄວາມເປັນເຈົ້າການໃນການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດບົດບັນທຶກການຮ່ວມມື ກັບ​ບັນ​ດາ​ແຂວງ ​ພາກ​ກາງ-ພາກ​ໃຕ້ ສ​ສ. ຫວຽດ​ນາມ ໃຫ້ໄດ້ຮັບການຈັດຕັ້ງປະຕິບັດຕົວຈິງ ໂດຍຊຸກຍູ້ ພະແນກການ, ​ນະຄອນ ແລະ ບັນດາເມືອງ ຫັນເປັນແຜນງານ, ໂຄງການອັນລະອຽດ ເພື່ອເຮັດໃຫ້ການຮ່ວມມືດ້ານການພັດທະນາເສດຖະກິດ-ສັງຄົມ ໃຫ້ມີປະສິດທິຜົນ. ພ້ອມນັ້ນ ກໍສືບຕໍ່ ຮ່ວມມືກັບ 4 ແຂວງ-ນະຄອນ ຂອງ ສປ ຈີນ ແລະ ຮ່ວມມືກັບບັນດາແຂວງ ອາຣັງກາຍ ປະເທດມົງໂກລີ ໃຫ້ເກີດມີໝາກຜົນຕົວຈິງ.
       ເພີ່ມທະວີການພົວພັນມິດຕະພາບກັບບັນດາປະເທດໃກ້ຄຽງ ໂດຍສຸມໃສ່ຈັດຕັ້ງປະຕິບັດ ບົດບັນທຶກກອງປະຊຸມຄະນະກຳມະການຮັກສາຄວາມສະຫງົບ, ຄວາມເປັນລະບຽບຮຽບຮ້ອຍຕາມຊາຍແດນ ລາວ-ກຳປູເຈຍ, ລາວ-ໄທ ຕິດພັນກັບການຮ່ວມມືດ້ານການຄ້າ, ການລົງທຶນ ແລະ ການທ່ອງທ່ຽວໃຫ້ມີການຂະຫຍາຍຕົວຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງ. 

 

ຄະນະບໍລິຫານງານພັກແຂວງຈຳປາສັກ ສະໄໝທີ VIII
ເອກະສານເຜີຍແຜ່
ໜັງສີພິມ ປະຊາຊົນ

rokokbet

situs toto

situs toto

rokokbet

situs toto

rokokbet

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

rokokbet

rokokbet

toto slot

rokokbet

situs toto

rokokbet

rokokbet

rokokbet

rokokbet

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

situs toto

for4d

situs toto

slot gacor

situs toto slot gacor Slot Thailand Slot777 Slot Gacor Pg Soft Slot Gacor Slot88 Slot Online Terlengkap slot gacor Slot777 Deposit Via Dana slot online Slot Gacor Bet 100